donderdag 25 november 2010

mijn eerste marktje


Het is dan misschien niet zo glamoureus en zo hip als Stiel en Stijl, petit bazaar, de winkelstraat en consorten. Maar ik zal er in elk geval aanwezig zijn. Elk jaar zijn er enkele super leuke kramen, en hopelijk zal het mijne daar deze keer eentje van zijn.
Dat is dus ook meteen de reden dat ik 11 meter sweaterstof, 3 meter nicky velours en 4 meter canvaskatoen kocht op het laatste stoffenspektakel...
Hier kan je enkele sfeerbeelden vinden van vorig jaar. Allemaal welkom, en als je mijn kraampje kan terugvinden, kom dan zeker even dag zeggen!!! (Tip om mijn kraampje te herkennen)

En nu kruip ik terug achter mijn trouwe naaimachine...

3 opmerkingen:

Lila Lime zei

O wauw, gefeliciteerd met je eerste markt!! Dat is echt superspannend. Veel plezier met de voorbereidingen!!

vicarno's mama zei

spannend zeg!!! (ik ga ook de stap wagen, op 19 december in Antwerpen...)

Saartje zei

Veel succes met je eerste markt!
Hopelijk een goeie verkoop!
Groetjes, Saartje