woensdag 23 februari 2011

lapjes ruilen?


Sommigen zullen het al gezien hebben, anderen niet. Maar ik heb een lapjesruil blog opgezet. De links zie je rechts op mijn blog of op lapjes ruilen.
Al de lapjes die je gekocht hebt, maar nu niet meer mooi vindt, mag je te ruil zetten. Eventueel met wensen qua ruilmateriaal. Of een half lapje van die merkenstof. Misschien nog net genoeg voor een rokje voor iemands dochter.
Of heb je hard gezwoegd aan een kledingstuk, maar blijkt het toch net te klein?
Contacteer mij, ik voeg je toe, en je kan zelf je lapjes te ruil aanbieden...
Veel ruilplezier allemaal!

4 opmerkingen:

madebykk zei

super idee! Ik kijk eens wat ik heb liggen. ik vond gisteren nog een fleece vestje dat nog niet helemaal af is maar ondertussen al 5 maten te klein is.

Pippelotje zei

amai, gij laat er ook geen gras over groeien. voeg je mij toe?

Els zei

tof idee!

Elzz zei

hm, ik heb een lapje te ruil, maar het lukt niet je te mailen.. :( Kan je ff proberen via mijn blog te mailen? thanx!