vrijdag 1 juli 2011

voor mama...

Mijn mama is net 60 jaar geworden. Mijn papa wordt het zondag. Feest dus! En ik weet dat mijn mama al even op zoek is naar een koningsblauw wikkelkleedje. Bij deze dus:
wikkelkleedjes
O ja, en ik moest het model nog even voortesten natuurlijk, in een tricotje dat hier lag te liggen, en zonder de mouwtjes. Geen idee waarom ik dat stofje kocht. In ieder geval heb ik nu een kleedje om van de zomer mee naar strand te gaan... En mama eentje om morgen aan te doen.
De kleedjes zien er verder nog wat anders uit, maar mijn mama is ongeveer 15cm kleiner, en weegt ook evenveel kilootjes minder. Geeft een hele andere look.

13 opmerkingen:

maarnietvangrijs zei

Mooie jurkjes, wauw, ik zou ze zo aantrekken!

Marina zei

Zalige jurkjes en volgens mij ziet u mama er 10 jaar jonger mee ;0)

mama saartje zei

ze zei vorige week tegen iemand: pff, een nieuwe voordeur, en die mevrouw antwoordde: oh nee, wordt jij al 50? Dus die 10 jaar jonger, dat zal geen probleem zijn ;-)

vicarno's mama zei

Wat een prachtig kado, daar is ze vast dolblij mee!!!

Pluisje zei

uw mama zal er blij mee zijn !!

mama saartje zei

ik kom net van bij haar. Eerste reactie was: 'net mijn kleur!!!!' nadien getest, gepast, en goedgekeurd. Nu nog een mooie zonnige dag morgen en we zijn tevreden!

Petit karo zei

Dit zijn echte mooie kleedjes! Zo simpel en tegelijkertijd ook heel stijlvol! Welk patroontje gebruikte je?

Maaike zei

Ik vind die blauwe heel mooi, maar die met de vogeltjes ècht poepsjiek!! Weet je nog waar je dat stofje vandaan hebt??

Katja (@Yane) zei

Heel mooi! Je moeder zal tevreden zijn, daar ben ik zeker van...

mama saartje zei

het patroon komt uit burda 4 van 2007, of kooppatroon 7828. En die vogeltjesstof kocht ik op het stoffenspektakel.

veerel zei

ik vind dat pauwenjurkje ook prachtig! veel te mooi voor het strand alleen.

bambiblauw zei

Heerlijk! Ik maakte mezelf ook een pauwenjurkje onlangs! Identiek hetzelfde stofje, maar de halter-versie ervan. Topper!! Al veel succes mee gehad ;-) Veel stoef-plezier!

Pippelotje zei

die zijn allebei kweenioeschoon! amai!