donderdag 28 juni 2012

ik ga op congé, en neem mee:

een uptown hat voor De Zoon.

Toen ik het patroontje zag was ik meteen verkocht.
Zoals gewoonlijk is de beschrijving zeer duidelijk en makkelijk te volgen. Ik maakte een 1-3 jaar voor de zoon van 2.5. Maar de pet is maar nipt. Ze zal nog net deze zomer uit kunnen doen, maar volgend jaar zal ik een nieuwe moeten maken.

Misschien... heel misschien... als ik nog ergens tijd vind, maak ik nog een exemplaar voor De Dochter.
(zo lijkt hij toch weer een echte jongen he?)

9 opmerkingen:

JoChapeau zei

Prachtig ! Vooral die laatste foto ! Super !

jumare zei

hij is wel gaaf geworden

Piepow zei

Mooi! En die laatste foto is ronduit geweldig!

Sofie Lambrecht zei

Moooooi echt super

Neel zei

heel mooi gedaan en super foto die laatste

Katja (@Yane) zei

Heel leuk! En die laatste foto is super!

mama saartje zei

Wel grappig dat iedereen de laatste foto zo leuk vindt. Dt is namelijk hoe mijn kinderen ALTIJD op de foto staan ;-)

Juffertje Uil zei

Super knap. De laatste foto is er zeker eentje om te bewaren.

Unknown zei

Hij is heeel mooi! Zowel de zoon als de pet, heb het patroon ge(re)pint!