zondag 3 november 2013

pumphose

Met dit in gedachten en het feit dat ik op 1 week tijd 2 kapotte jeansbroeken had, besloot ik dus van te recykleren. De Zoon blijft maar groeien: hoog tijd om zijn broekenstapel wat aan te vullen.
Ik nam een patroontje dat ik al een hele tijd had gekocht: de Pumphose van dezelfde ontwerpster als deze geweldige trui.
Ik versmalde de broekspijpen een beetje om een naad minder te moeten stikken, en dus elke pijp uit 1 pijp van mijn oude broek te krijgen.
De zoon is blij, ze is lekker comfy, maar ik denk dat het voorlopig toch een speelbroek zal blijven...

de chocokoek-mond en de streken van De Zoon krijgt u er gratis bij...





                            



Ik denk dat ik tegen de zomer nog wel wat katoenen versies ga maken voor De Dochter.
Nu twijfel ik alleen nog of ik de volwassen versie van het patroon ook zou kopen of niet...


2 opmerkingen:

Mie Katoentje zei

Ziet er comfortabel uit. En lang leve recycleren!

Aurélie zei

Het is toch mooi gelukt! Ik zou dat ook voor een goede broek gebruiken hoor! x Aurélie