dinsdag 19 februari 2013

playday dress: getest en goedgekeurd

Ik mocht nog eens een patroontje testen voor Heidi & Finn (jipie).
Super makkelijk patroontje! 1 patroondeel, ideaal toch?
Hoewel ik ziek werd in de week dat ik kreeg om het patroon te testen, is het nog net gelukt... Het jurkje uitwerken duurt ook maar een uurtje. Dat redde ik nog net, tussen de keelpijn en de koortspieken door.
Ze werd er helemaal 'speels' van, van dat speelkleed ;-)
heidi & finn playday dress

Ik weet wat er nog op de planning staat tegen de zomer!!! (ik voel bandwerk aankomen...)
stof: pauli Leuven

17 opmerkingen:

All Set zei

Wat een super leuk jurkje! Wat een eer om patronen te kunnen testen, lijkt me geweldig!

Eve(n) Genaaid zei

heel leuk!!

eva maria zei

Oh, het is mooooi! En één patroondeel?? Helemaal mijn stijl dus :-)

Sofie C. zei

Oh die is echt tof!

Unknown zei

Leuk! Eén patroondeel en slechts een uurtje? Hmm, dat klinkt goed! Met een ander stofje heb je dan ook zo een nachtjaponnetje volgens mij?! Leuk!

mama saartje zei

Ja, nachtjaponnetjes, daar dacht ik ook aan! (Misschien is dat de fout van de sterretjes hihi)

heidi zei

das nog een goed modelleke voor mijn patatjes hier. is dat al te verkrijgen? en dat nachtjaponnetje had ik ook al in mijn hoofd :-) of in spons voor op het strand....

mama saartje zei

http://www.etsy.com/shop/heidiandfinn?ref=seller_info

Anoniem zei

Tof kleedje, en zalige foto van die zotte dochter van u!

la fille gentille zei

Dat zou een zalig strandkleedje zijn!

Wollige wolkjes zei

Weeral een prachtig resultaat!

Pienkel zei

Leuk geworden! Ook ik mocht hem testen, en ook hier volgen er zeker nog meer exemplaren... Welke maat was dit? Die van mij staat nu ook net online (pienkel.blogspot.com).

Sweet Sienna Hope zei

erg leuk patroontje, een zomers speels jurkje!

mama saartje zei

Ik heb maat 6 jaar getest

Mie zei

Geweldig leuk kleedje. En ik heb dat stofje ook liggen...

ysabje zei

flashy muurtje wel!
tof kleedje ook!

Katrientje vanalles zei

Hé, wat leuk. Dit is echt toevallig. hihi